پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4432
-
الف
+

اختصاصی: بازیگران پیشکسوت با آی‌فیلمی‌ها سال را تحویل می‌کنند

بازیگران و خوانندگان ایرانی در برنامه «به وقت بهار» سال 97 را با آی‌فیلمی‌ها تحویل می‌کنند.

بازیگران و خوانندگان ایرانی در برنامه «به وقت بهار» سال 97 را با آی‌فیلمی‌ها تحویل می‌کنند.

به گزارش آی‌فیلم، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، محمود پاك‌نیت و مهوش صبركن در ویژه‌ برنامه زنده «به وقت بهار» در آی‌فیلم حضور دارند.

فرشید محمودی تهیه‌كننده این برنامه درباره جزئیات آن گفت: حسین رفیعی و سید جواد هاشمی اجرای ویژه برنامه تحویل سال «به وقت بهار» را برعهده دارند و با بازیگران، خوانندگان و مهمانان ویژه در طول برنامه گفت‌وگوی شاد و مفرحی خواهند داشت.

وی افزود: در این چند ساعت بخش‌های متنوعی همچون حضور بازیگران طنز، زوج های هنری، خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی و مقامی، همچنین بخش های دیگری چون پرداختن به ادبیات فارسی ، سبك زندگی و ارتباط با اماكن مذهبی و ... خواهیم داشت.

 تهیه‌كننده برنامه «به وقت بهار» با بیان اینكه با توجه به شعار «آی فیلم دوست خانواده من» از یك خانواده خارجی مقیم ایران نیز برای حضور در برنامه دعوت كرده‌ایم، گفت: محمود پاك‌نیت و مهوش صبركن نیز به عنوان زوج هنری موفق سینما و تلویزیون كشورمان به برنامه دعوت شده‌اند.

محمودی اضافه كرد: علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، رضا شفیعی جم و محمدرضا هدایتی دیگر مهمانان برنامه «به وقت بهار» خواهند بود.

به گفته تهیه‌كننده «به وقت بهار» حمیدرضا تركاشوند و مسعود امامی و نیز عارف جعفری خواننده معروف افغانستانی میهمانان دیگر «به وقت بهار» اند.

وی درباره بخش‌های دیگر برنامه سال تحویل شبكه آی‌فیلم توضیح داد: دكتر امیر الهامی در برنامه حافظ‌خوانی خواهدكرد و در بخش‌های كوتاه، تبریك سفرای كشورهایی كه نوروز در كشورشان برگزار می‌شود و تبریک پیشكسوتان سینما و تلویزیون و تئاتر و ... نیز پخش می‌شود.

محمودی پشت صحنه برنامه‌های آی‌فیلم، تبریک سال نو مجریان آی‌فیلم، آیتم نوروز در جبهه‌ها، آیتم تهران در نوروز و ...... را بخش‌های دیگر این ویژه‌برنامه معرفی كرد.

ویژه‌برنامه تحویل سال «به وقت بهار» از ساعت 15 روز سه‌شنبه به‌صورت زنده، روانه آنتن می‌شود و تا دقایقی پس از سال‌تحویل ادامه خواهد یافت.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر
امیر عباس صالحی

خیلی خوب